Rabu, 22 Jun 2011

K3s4H C3NT4

harini adalah hari sukantara di smk munshi ibrahim labis.Aku turut menyumbang tenaga terhadap aktiviti-aktiviti sukan yang diadakan.Sungguh seronok melihat guru-guru dan rakan-rakan tersenyum kerana menyaksikan persembahan atlet-atlet sukan rumah sukan masing-masing.Macam-macam gelagat yang dapat ku saksikan.Soal pelajaran ku buat masa sekarang ini,alhamdullilah.sudah semakin stabil.Cuma aku ketinggalan sedikit dlm subjek Pengajian perniagaan.Akan ku ubah cara ku yg sedia ada ini kepada yg lebih proaktif.


Itu soal pelajaranku..soal hidupku pula.Setelah perpisahan yg sgt menyakitkan berlaku pada 6 mei 2011 yg lepas,aku kini semakin tabah.Aku berusaha menangkis segala perasaan duka sewaktu menjalani rutin harian hidupku.Walaupun perit,tapi aku akan tetap terus cuba dan mencuba.Rutin harianku kini semakin sibuk memandangkan penglibatanku yg agak aktif di sekolah dan kawasan tumpah darahku,Felda Tenang.


Dari soal cita-cita dan semangatku pula,aku kini semakin riang dan bersemangat.Gelak tawa bersama bondaku yg tersayang,keluarga dan rakan-rakan ku seolah olah menutup seketika ranjau kesedihan yang ada di dalam hatiku ini.Yeah!kini aku semakin bersemangat untuk mengejar cita - citaku dlm bidang politik dan menjadi ahli korporat suatu hari nanti....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan